Červenec 2013

Postřeh č. 13

31. července 2013 v 10:28 Postřehy
Japonci jsou v recyklaci značně militantní. V metru jsem potkal Japonku s taškou na které stálo 'recycle or die'. (možná ale nevěděla co to znamená)

Cestování s rodiči část 4

31. července 2013 v 5:10
Z Kyota jsme shinkansenem vyrazili na jižní ostrov Kyushu. Ve Fukuoce jsme si půjčili auto, což nebylo samo sebou, protože jsme nevěděli do které autopůjčovny máme jít. Zákaznická linka v Británii byla obsazená, a tak jsem musel obcházet Fukuoku se svou chabou japonštinou. Naštěstí se nám to nakonec povedlo a mohli jsme vyrazit do Kumamoto.

Další den jsme si udělali výlet do kaldery Aso, která je největší na světě. To jsme ještě netušili co nás čeká. Nejprve jsme vystoupali lanovkou až ke kráteru. Tady je výhled zpět do údolí.

Cestování s rodiči část 3

29. července 2013 v 12:12
V Nagoye jsme se samozřejmě museli podívat na mojí školu.

Cestování s rodiči část 2

27. července 2013 v 9:46
Z Tokya jsme vyrazili do blízké chrámové oblasti Nikko. Po příjezdu nás přivítal známý (relativně) výhled na most a řeku. (bohužel focený na výšku) kromě jiného jsme mohli obdivovat i tradiční oděvy.

Cestování s rodiči část 1

21. července 2013 v 5:01
Během předposledních dvou týdnů jsme s rodiči procestovali značnou část Japonska. Bohužel se mi porouchal notebook takže musím přispívat z tabletu, což mě trochu limituje a také jsem přišel o velkou část fotek. Tak alespoň takto... Hmm a fotky jdou přidávat pouze na šířku protože jinak se mi z nějakého důvodu vždycky samy špatně pretočí.

Cestování začalo v Tokyu. - tady je Tokijské nádraží

Postřeh č. 12

20. července 2013 v 10:49 Postřehy
Postřeh dvanáctý
Po chvíli už vás vůbec nepřekvapí, že obsluha je VŠUDE milá. Včetně McDonaldů, dopravních podniků a obecních úřadů.

Postřeh č. 11

18. července 2013 v 10:48 Postřehy
Postřeh jedenáctý
Aby Japonci zajistili spokojenost pozorovatelů v ZOO, vyhánějí lední medvědy do výběhu tyčí.

Postřeh č. 10

16. července 2013 v 10:47 Postřehy
Postřeh desátý
Policisté i při pouličních honičkách dodržují předpisy. Za ujíždějícím motocyklem jedou pomalu padesátkou a dokonce zastaví na červené…

Postřeh č. 9

14. července 2013 v 10:46 Postřehy
Postřeh devátý
Po pár měsících vám už nepřijde vůbec zvláštní jíst vše syrové (včetně chobotnic, sépií,…).

Postřeh č. 8

12. července 2013 v 10:45 Postřehy
Postřeh osmý
Pokaždé, když dávám do turniketů lístek na metro, mám strach, že mi automat ukousne ruku.